Jūsų verslas privalo išnaudoti reklamą socialiniuose tinkluose

Pradėkime nuo vieno paprasto fakto: Jūsų verslui yra reikalingas socialinių tinklų turėjimas, kaip “Facebook” arba “Instagram”.

Visiškai nėra svarbu ar Jūs turite smulkų verslą, veikiantį lokaliai viename mieste ar turite kompaniją, kuri savo paslaugas teikia visoje šalyje. Socialiniai tinklai turėtų būti vienas pagrindinių Jūsų įmonės marketingo strategijos dalių.

Šios socialinės platformos Jums suteikia galimybę būti arčiau dabartinių ar būsimų klientų, padidina Jūsų teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių informatyvumą bei suteikia Jums galimybes padidinti pardavimų skaičius.

Virš 1 milijono aktyvių vartotojų kiekvieną savaitę Lietuvoje – tai tikrai nėra praeities tendencijos.

Dažnai pasitaiko atvejų, kai įmonės turi susikūrusios socialines platformas, jose yra ganėtinai aktyvios, tačiau susiduria su problema, kad niekaip nesiseka pasiekti daugiau potencialių klientų.

Pažįstama situacija? Tuomet Jūs tikrai nesate vienišas ir dar ne laikas nuleisti rankas. Tikriausiai tai nėra visiškai susiję su Jūsų, gerai ar blogai, vykdomu puslapio administravimu. Tiesiog Jūs neišnaudojate visų galimybių, kurios yra Jums suteikiamos.

Socialinių tinklų reklama (ang. Facebook Ads) – įrankis apie kurį turbūt dar negirdėjote arba neišdrįsote išbandyti. Šio tipo reklama yra labai sėkmingai naudojama tiek visame pasaulyje, tiek ir Lietuvos mažesnių ar didesnių įmonių.

Šiame straipsnyje pateikiame 5 svarbiausias priežastis kodėl Jūsų įmonė turėtų naudoti socialinių tinklų reklamą:

1) Jūsų naujai įkeltas naujienas ar nuotraukas mato vos 5% Jūsų puslapio auditorijos.

Jeigu Jūs turite savo įmonės ar projekto “Facebook” puslapį arba “Instagram” paskyrą, turbūt niekada nesusimąstėte, kad naujai įkeliamas naujienas arba nuotraukas pamato vos 5% Jūsų turimos auditorijos (nebent klientas specialiai užeina į Jūsų turimą puslapį). Liūdna, tačiau tokia yra tiesa.

Jau keletas metų iš eilės “Facebook” gigantė užsiima tokia politika ir kasmet mažina tokio tipo puslapių matomumą. Kokia to priežastis? Kaip ir kiekviena įmonė, jie nori gauti naudos sau ir uždirbti daugiau pinigų.

Gera žinia ta, kad Jūs pasinaudodami socialinių tinklų reklama galite padidinti savo naujienų matomumą keliais ar net keliasdešimt kartu (priklausomai nuo skiriamo biudžeto)

2) Galimybė nustatyti norimą tikslinę auditoriją

Socialinių tinklų reklama turi vieną ypatingą privalumą – tikslinės auditorijos pasirinkimo galimybę.

Sakykite “STOP” reklamai, kuri yra rodoma žmonėms, kuriems Jūsų produktai nėra aktualus. Esant tokiai reklamai yra labai didelė galimybė, kad žmonės visiškai nesusidomės ir visas Jūsų pastangas praleis pro akis.

Su socialinių tinklų reklama nustatant tikslinę auditoriją Jūs galite pasiekti tokius klientus, kuriems Jūsų produkcija yra įdomi, patraukli, taip pat žmones, kuriems reikia Jūsų teikiamų paslaugų. Tikslinės auditorijos nustatymo metu galima pasirinkti iš daugybės kriterijų: vietovės, amžiaus, lyties, žmonių pomėgių ir kt.

Pasiekite tuos klientus, kuriems Jūsų produktas yra aktualus.

3) Virš 1 milijono galimų potencialių klientų Jūsų verslui

Žengiame į tokius laikus, kai verslui greitai nebebus svarbu kokiame mieste jis įsikūręs: Vilniuje ar Šiauliuose, Plungėje ar Agluonėnų kaime, nes visi klientai bus pasiekiami internetinėje erdvėje. Šiomis dienomis socialiniais tinklais naudojasi virš 1 milijono Lietuvos gyventojų. O kiekvienas žmogus esantis šiose platformose – potencialus klientas su savo norais, svajonėmis ir poreikiais.

Viskas ko Jums reikia, tiesiog pasinaudoti socialinių tinklų reklama ir pasiekti tuos žmonės, kurie galbūt ieško Jūsų produkcijos ar paslaugų.

4) Žmonės praleidžia neįtikėtinai daug laiko naršydami socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai yra tokia svarbi šiuolaikinių žmonių gyvenimo dalis, kad joks verslas, kuris nori tobulėti ir plėstis tiesiog negali ignoruoti šio fakto.

Statistiškai yra žinoma, kad vidutinis Lietuvos žmogus per dieną socialiniuose tinkluose praleidžia apie 1,5 – 2 valandas. Vien spaudinėdamas “patinka (ang. like)” ir “dalintis (ang. share)” jis užtrunka apie 40 minučių šio bendro laiko.

Todėl kiekvienas verslas, kuris išnaudoja socialinių tinklų reklama padidina savo galimybes atsidurti būtent norimo kliento sklaidos kanale (ang. News feed) ir sužadinti jo norus įsigyti siūlomas prekes ar paslaugas.

5) Privalote išnaudoti galimybę, kurią suteikia slapukai (ang. Cookies)

Socialinių tinklų reklama įmonėms padeda pritraukti daugiau potencialių klientų į Jų turimas internetines svetaines, kuriose gausu vaizdinės ir tekstinės informacijos apie teikiamas paslaugas ar prekes. Yra didelė tikimybė, kad žmogus, kuris užėjo į internetinę svetainę užsisakys ten siūlomas paslaugas.

O jeigu ne, kas tada?

Slapukai atlieka nuostabią funkciją ir verslo atstovams padeda apie save priminti klientams, kurie buvo nukreipti į Jų internetinę svetainę iš socialinių tinklų platformos. Žmogus, kuris apsilankė Jūsų svetainėje, tačiau nesusidomėjo Jūsų produkcija tam tikrą laiką įvairiose socialinių tinklų vietose ir toliau matys Jūsų siūlomų prekių ar paslaugų nuotraukas.

Tokiu būdu jiems primenama apie Jūsų produkciją dar kartelį ir ganėtinai dažnai klientai visgi susigundo ir nusprendžia įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą.

Socialinių tinklų reklama – Jūsų įmonės garantas į sėkmę ir Nr. 1 į geresnį rytojų! Pasinaudokite visomis įmanomomis galimybėmis ir būkite pirmas tarp savo konkurentų.

Meniu